Friday, April 18, 2008

My January 2008..

WEDNESDAY, 09 JANUARY 2008
Simple bravis!


Oh antah ah.. Batah dh panya nda beupdate blog ani.. Apa ertinya tu ah? Whahaha.. Bnarnya busy bnar ku wah..

Finally, my sis wed selesai sdh.. Siuk plg tym sibuk-sibuk atu coz rmai wa cuzens dtg umah.. Durg tido umah jua.. I miss them now..

Yatah thanks to my lifetime best friend coz dtg msa my sis's function atu.. Thanks Ejah, Cd, Nicole, Apeez, Gebz and Amal.. Paris i know if u were around, sure thing u'll attend the function too.. Nah, i miss u too.. Bth dh nda online eh.. Btw, tried to call ur UK line few days ago but kaja the operator thingie, nda bsubscribe kali.. Ehehe.. Lupa eh..

Apart from my sis Wed, last sunday my ex galfie kawin jua.. Awal ya kawin ah.. I didnt go to her place plg.. Busy that day..

Msa last friday my A+ friend, mijah engaged wa.. Atu pun nda ku dpt dtg.. Padahal only selected friend sja yg kna invite wa..

Last saturday, organised this so called hangout with Lez. Tapi nda rmai yg turn up wa.. It was held at Manjaro Restaurant.. Pcaya, Mai yg suruh organise p ia yg nda dpt dtg.. And ia langsung nda inform Lez.. Haiya!!

Then mlm went to Ahan Thai Jubilee.. Ntah ah, this lately aku kn mkn luar sja.. Mkn luar and liat movie sja.. Yatah, i've done something crazy wa.. Sakit!!

Owh, byk g kn ku ceta ani bnarnya p ntah ah.. Btw, i lyk that person.. Dear author.. Its u..

No comments: