Sunday, July 20, 2008

Lalala.. Faiz-Hs??

Lalala.. Siapa sebenarnya Faiz-Hs?

Mungkin ramai juga yang masih tidak mengetahui siapa sebenarnya Faiz-Hs.. Mungkin ramai itu juga yang tidak berminat untuk mengetahui siapa sebenarnya Faiz-Hs..

Aku sendiri tidak pasti bagaimana untuk mengenalkan diri ini.. Diri ini hanyalah seorang insan biasa yang mungkin mempunyai kisah yang kurang menarik untuk dikongsi bersama..

Terlintas di benak fikiran saya untuk membuat sedikit kajiselidik secara informal melalui 'google search engine'..

Hakikatnya belum ramai lagi yang mengetahui siapa saya sebenarnya tetapi satu fakta yang menarik ingin saya kongsi bersama di sini ialah kewujudan sebuah laman blog dengan nama saya..

Ia bukanlah sesuatu yang menghairankan sebenarnya, jika saya mengenali tuan empunya laman blog tersebut.. Ehehehe.. Akan tetapi saya tidak mengenali tuan empunyanya.. Laman blog tersebut ialah Effesslove..


Adakah saya Faiz-Hs yang dimaksudkan oleh gadis itu? Mungkin itu hanya sikap prasan saya tapi jika ada insan lain bernama Faiz-Hs, kenapa 'google search engine' tidak berjaya meng-capture entri yang lain? Ehehehe..

Apa yang pasti saya tidak pernah dan tidak akan pernah menjalinkan hubungan dengan seorang gadis yang hanya berumur 17 tahun.. Anak bawah umur tu yo!! Takoot!!

Saya hargai usaha tersebut.. Sekian buat hari ini.. Ehehehe..

No comments: